INFORMACJA O POSIEDZENIU RADY LOKALNEJ GRUPY DZIAŁANIA „JAGIELLOŃSKA PRZYSTAŃ”

Przewodniczący Rady Lokalnej Grupy Działania „Jagiellońska Przystań” zawiadamia, że w dniu 13.12.2022 r. o godz. 9:00 w biurze LGD, odbędzie się posiedzenie Rady w sprawie oceny wniosków złożonych w ramach naborów nr 3/2022 i 4/2022 przeprowadzonych w terminie 14-28.11.2022 r.

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Wybór komisji skrutacyjnej.
  5. Omówienie wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naborów przeprowadzonych przez LGD.
  6. Przeprowadzenie procedury wyłączenia z oceny – złożenie deklaracji bezstronności i poufności oraz rejestru interesu.
  7. Przedstawienie przez Przewodniczącego Rady wyników wstępnej weryfikacji wniosków przeprowadzonej przez Biuro LGD oraz dokonanie rozstrzygnięcia Rady w odniesieniu do wyników tej weryfikacji.
  8. Przeprowadzenie procedury oceny wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naborów prowadzonych przez LGD.
  9. Podjęcie decyzji o wyborze operacji do finansowania.
  10. Informacja Zarządu o przyznaniu pomocy przez samorząd województwa na operacje, które były przedmiotem wcześniejszych posiedzeń Rady.
  11. Podejmowanie uchwał w sprawach będących w kompetencji Rady.
  12. Wolne głosy, wnioski i zapytania.