INFORMACJA O POSIEDZENIU RADY LOKALNEJ GRUPY DZIAŁANIA „JAGIELLOŃSKA PRZYSTAŃ”
Przewodniczący Rady Lokalnej Grupy Działania : „Jagiellońska Przystań” zawiadamia, że w dniu 17.11.2020 r. o godz. 9:00 w sali konferencyjnej urzędu miejskiego przy ul. Warszawskiej 24, 21-200 Parczew, odbędzie się posiedzenie Rady w sprawie oceny wniosków złożonych w ramach naborów przeprowadzonych przez LGD w terminie 21.09 – 05.10. 2020 r.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia.
- Stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wybór komisji skrutacyjnej.
- Omówienie wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naborów przeprowadzonych przez LGD.
- Przeprowadzenie procedury wyłączenia z oceny – złożenie deklaracji bezstronności i poufności.
- Przedstawienie przez Przewodniczącego Rady wyników wstępnej weryfikacji wniosków przeprowadzonej przez Biuro LGD oraz dokonanie rozstrzygnięcia Rady w odniesieniu do wyników tej weryfikacji.
- Przeprowadzenie procedury oceny wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naboru prowadzonego przez LGD.
- Podjęcie decyzji o wyborze operacji do finansowania.
- Informacja Zarządu o przyznaniu pomocy przez samorząd województwa na operacje, które były przedmiotem wcześniejszych posiedzeń Rady.
- Podejmowanie uchwał w sprawach będących w kompetencji Rady.
- Wolne głosy, wnioski i zapytania.